Monday 5 March 2012

Leuke workshop: verven met Indigo


Afgelopen zaterdag volgde ik een workshop bij een van de leden van de spinning circle. We hadden een heerlijke middag met mooie resultaten!

Misschien nog wel het allerleukst vond ik, dat alle vijf de vrouwen iets hadden, dat ze anderen wilden leren: verven, samosas maken, wijn maken, spinnen en, in mijn geval, kruidenremedies maken. Er was bovendien een prachtige wilde tuin met veel kruiden en verfplanten én ik kreeg een pan die als verfpot kan dienen. Ik geloof niet dat ik leukere manieren kan bedenken om de middag door te brengen :)

4 comments:

Comfrey Cottages said...

what a wonderful day! gorgeous fabrics! xxx
I am hosting a blog party at my blog Comfrey Cottages, this month. Would love it if you would like to submit a post:)

Dorien Ruben said...

Dat lijkt mij ook super! En dat is toch ook het mooie van al die verschillende mensen? Allemaal mensen met eigen waardevolle kwaliteiten :)

BLOGbeheerder Petra de Jong said...

Wat leuk om zo samen bezig te zijn en wat een prachtige kleur, indigo. Is deze verf het ook van planten gemaakt? Van welke?

't Soete Kruidje said...

Dat wil ik ook al een hele tijd eens proberen. Het lijkt me een hele leuke bezigheid! En wat een prachtig resultaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...