Friday 22 October 2010

Opruimen en... opruimen

Met ons vertrek naar Schotland in het vooruitzicht is het nu vooral opruimen geblazen. We slaan de spullen die we mee willen nemen, naar schatting zo'n kwart van wat we nu in huis hebben :p, ruim een jaar op. Er moet - en kan - dus ongelofelijk veel weg. Tot nu toe verloopt dat proces 'graceful', zoals ze dat zo mooi in het Engels zeggen. Ik heb al voor bijna 500 euro boeken verkocht via bol.com, maar heb ook al veel weggegeven.

Ik maak de komende tijd een lijstje (in de rechterkolom) van de spullen die van eigenaar mogen verwisselen. Zit er iets voor je bij, neem dan even contact met me op via de mail. Liefs wel zoveel mogelijk spullen zelf ophalen, verzenden kost veel tijd voor ons.

4 comments:

Monique said...

Wat goed dat je al zo lekker op weg bent! En wat een mooi bedrag zeg, € 500 voor je boeken. Dat zet zoden aan de dijk!

Aritha Vermeulen said...

Zeker een mooi bedrag, en dat voor boeken! Ga zo voort...

L. said...

Ik ben benieuwd naar je lijstje hoor!


groetjes,
Lilian

Mrs. J. said...

Ik heb je bol.com lijst bekeken - leuke boeken! Een aantal jaren geleden had ik er vast een aantal van in mijn winkelwagentje gegooid (met die Starmore voorop!), maar nu ben ik zelf aan het downsizen...
Succes met de verkoop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...